Tuesday, June 1, 2010

rase nk g bercuti la..mmg nk sgt pon!!





my dream holiday >

Dalam keadaanku yg stress lg ni mmg besh lau dpt gi bercuti...kan byk duet ley g mana2 je kite suke. gambar yg aku amek ni kebanyakkan kt bali..tempatnye banyak cantik2 belaka..pas 2 dpt mkn ape2 je, smbil 2 ley gi spa..wahhh mmg besh,sapela nk sponsor aku g melancong nie weyh???bosan ar cmnie..
Dapat g gn kengkawan all girls mmg syok ar..pas 2 gi gn family aku trutama mak aku tsyg.
sedihla..ble dlm keaadan kekecewaan nie..mandi xbsh,mkn xbpe selera, tdo xbpe nk lena lg..
ape suda jd kt aku nie..
skunk yg boleh tlg ialah gi tenangkan dri tp lau ade duet nie duet pon xde..;'(
waaaaaaa...benci benci...
Aku pon snanye xtau ape nk crite kt blog nie..bak kte my bff "areen" crite mslh CINTA .. mmg aku nk luahkan kt blog nie tp blum tibe lg masenye..rase sebak sgt..setiap kali boleh dikatekan 1 ari bpe kali aku mnanges..da bpe ari aku rase ssh ati ble aku tnye mak aku xsdp bdn rse cm lemah sgt , mak aku kate aku STRESS .. ye mmg aku stress sgt. Dea pon dah boleh tawu slalu aku xcmni , hanya tuhan yg tawu prasaan aku. Aku nak gi bercuti !!!!!!

4 comments:

  1. haha.
    ade gak selit name areen kat ctu kan?

    da la nieta, jgn pk da la.
    cple je baru kan?
    bkn da kawen pn.
    ag pn, kn areen da ckp, he's no gud fer u.
    lupakan.

    ehm, areen ade tawaran tuk pegi bali.
    nk x?

    ReplyDelete
  2. 2la..hmm

    nakkkk weyhhh..nak nak
    cmne ko dpt???

    ReplyDelete
  3. haha..aku jumpe blog ko thru areen...
    hehe..jd stalker je keje aku lately niee..hahahah
    weyh..pe yg areen ckp tu btol...
    aik...
    nk jugak...

    ReplyDelete